Здравейте , имаме проблем с колата на един колега 156 2.4 136 , от 3-та на горе при около 4к оборота колата забива и спира да върви , с FES установихме , че пренадува и изключва турбината. В момент . в който стигне 2500 mBar се изключва и пада до атмосверното налягане. Явно проблемът е запекла геометрия , дайте някаква литература как се процедира и евентуално може ли да е от нещо различно проблемът (маркучето на пръв поглед изглежда ОК).
Известие
Collapse
No announcement yet.
Запекла геометрия 2.4 136Hp
Collapse
X
-
Тази турбина е с механично управление. Освен да има блокирали лопатки друга причина за пренадуване не се сещам да има освен спукан гейт и от там да издиша и да не може да натисне лостчето. Това разбира се лесно може да се провери с компресор и манометър. Пускаш компресора да направи максимум 1.4 бара да речем. Вадиш маркучето от турбото мушкаш пистолета от компресора с манометъра в маркучето, натискаш да пусне налягането от компресора докато надуе и пускаш пистолета и гледаш манометъра да държи налягане. Ако го изтърве значи соленоида е спукан или някъде около него или маркучето има пропуск. Ако държи значи лопатките се блокирали.Last edited by oem; d.m.y г., 14:18.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
колега моята беше същата на 3000 оборота забиваше,и беше от запекла геометрия.Можеш да я провериш като откачиш штангичката която влиза във вакума,по точно има една малка зегерка на кофти място,откача се като влезеш на канал под колата, като се откачи штангичката трябва на ръка да местиш геометрията без проблем ,и като я разклатиш да чуваш как звънтат лопадките на турбото.Иначе ако не е от геометрията има доста варианти да пренадува.Успех...
Comment
-
Точно на този мотор колко ли много са вариантите наистина? Май си пишем колкото да не заспим.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ако кара пенсионерската и е има 1-2г. и досега не сте я чистили....... Направо си е почистете...... Няма да и навреди.....
Тя геометрията и работи само при по-яко настъпване....sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRiderДа бе Тони, ама тук нещо не ми пасва описанието
Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:40.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex
Comment
-
Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex
Comment
-
Първоначално публикувано от mboge Покажи съобщениеЕто я и чиста. Резултатът е следният пренадува сега на 4-та в лютеницата за секунда , на 5-та до 190 стоеше на около 2000.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от mboge Покажи съобщениеЕто я и чиста. Резултатът е следният пренадува сега на 4-та в лютеницата за секунда , на 5-та до 190 стоеше на около 2000.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
Comment